Strona główna
Nasza szkoła
Jesteśmy z niej dumni
Nasi uczniowie

29 września na długo pozostanie w pamięci dzieci z kl. I a oraz klas drugich naszej szkoły. Był to dzień pełen atrakcji, wrażeń i uśmiechu. Wszystko za sprawą wycieczki do parku rozrywki „Zatorland” w Zatorze. Zatorland jest kompleksem czterech parków rozrywki, w skład którego wchodzą: Park Ruchomych Dinozaurów, Park Mitologii, Park Owadów oraz Lunapark. W pierwszej kolejności zwiedziliśmy największą atrakcję jaką jest Park Ruchomych Dinozaurów. Wraz z przewodnikiem udaliśmy się ścieżką edukacyjną prowadzącą przez las, gdzie w pięknej scenerii mogliśmy podziwiać ruchome, ryczące i pomrukujące dinozaury. Zobaczyliśmy ich ponad 100. Wrażenia te wzmocnił oglądany w kinie 5D film o ich życiu. Wychodząc z parku odwiedziliśmy Muzeum Szkieletów i Skamieniałości. Zobaczyliśmy jaja dinozaurów oraz niezwykłe okazy skał. Kolejną atrakcją był Park Mitologii na wodzie. Tam przenieśliśmy się do czasów bogów, herosów i bohaterów mitologii greckiej. Płynąc tramwajem wodnym i słuchając nagrania przez chwilę poczuliśmy się jak uczestnicy niezwykłych wydarzeń: wojny bogów z gigantami czy podstępu trojańskiego. Po zjedzeniu pysznego obiadu, udaliśmy się do Parku Owadów, w którym zobaczyliśmy olbrzymie, ruchome, wydające odgłosy owady. Kolejną atrakcją było zwiedzanie Domu do Góry Nogami, w którym poruszaliśmy się chodząc po suficie, a nad naszymi głowami wisiały meble. Na koniec Lunapark – słowo, na które każde dziecko reaguje uśmiechem. Są w nim urządzenia rekreacyjne, poczynając od trampolin, zjeżdżalni, huśtawek, aż do diabelskiego młyna i karuzeli wiedeńskiej. Zmęczeni po tak wielu atrakcjach i szaleństwach zabawy udaliśmy się w drogę powrotną. W godzinach wieczornych szczęśliwie dotarliśmy do Florynki.

GALERIA

Jeśli nie wiesz jak zalogować się do dziennika,
kliknij tutaj

Florynka 64
33-332 Florynka
tel. (fax) 18 447 16 22

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.