Aktualności, ogłoszenia

Instytucje wspierające rodzinę 

Telefony zaufania

PROCEDURY REAGOWANIA W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA W SZKOLE ZAGROŻEŃ BEZPIECZEŃSTWA

1. Procedura ewakuacji w trakcie lekcji i przerwy. Zasady postępowania po ogłoszeniu alarmu.

2. Procedura postępowania w przypadku wtargnięcia napastnika (terrorysty) do szkoły.

3. Procedura postępowania w przypadku podłożenia ładunku wybuchowego.

4. Procedura postępowania w przypadku podłożenia podejrzanego pakunku.

5. Procedura postępowania w wypadku skażenia chemicznego lub biologicznego szkoły.

6. Procedura postępowania na wypadek wystąpienia agresywnych zachowań w szkole lub tzw. fali.

7. Procedura postępowania na wypadek znalezienia w szkole substancji psychoaktywnych.

8. Procedura postępowania na wypadek wystąpienia kradzieży lub wymuszenia pieniędzy lub przedmiotów wartościowych.

9. Procedura postępowania na wypadek wystąpienia przypadków pedofilii w szkole.

10. Procedura postępowania na wypadek wystąpienia przypadków rozpowszechniania pornografii w szkole przez ucznia.

11. Procedura postępowania na wypadek wystąpienia przypadków prostytucji w szkole lub wśród uczniów.

12. Procedura postępowania w sytuacji wystąpienia przypadków niepokojących zachowań seksualnych wśród uczniów w szkole.

13. Procedura postępowania w sytuacji wypadku ucznia w szkole.

14. Procedura postępowania na wypadek popełnienia przez ucznia karalnego.

15. Procedura postępowania na wypadek ucznia będącego ofiarą czynu karalnego.

16. Procedury reagowania w przypadku wystąpienia w szkole zagrożeń bezpieczeństwa cyfrowego.

E-Dziennik

Jeśli nie wiesz jak zalogować się do dziennika,
kliknij tutaj

Bezpieczna Szkoła

Plan lekcji

RODO

BUDŻET I MAJĄTEK

Szkoła z Misją

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Formularz logowania

KONTAKT

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II we Florynce

Florynka 64
33-332 Florynka
tel. (fax) 18 447 16 22

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.