Aktualności, ogłoszenia

Deklaracja dostępności


Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II we Florynce  zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: www.spflorynka.pl

 

Status pod względem zgodności


Strona internetowa jest częściowo zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych

  • Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych
  • Niektóre zdjęcia z wydarzeń nie posiadaja pełnych opisów alternatywnych
  • Dokumenty w PDF nie są dokumentami edytowalnymi.

 

Przygotowanie oświadczenia w sprawie dostępności


Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-30.

 

Metoda przygotowania oświadczenia:


Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez pracownika Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II we Florynce.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe


W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest p. Paulina Biały, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 885760760. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

 

Informacje na temat procedury


Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich:


https://www.rpo.gov.pl/

 

Informacje uzupełniające


Data publikacji strony internetowej: 2019-02-27.

 

Dane teleadresowe podmiotu publicznego:


33-332 Florynka 64

Tel(Fax) 18 4471622

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona internetowa: www.spflorynka.pl

 

Dostępność architektoniczna


Do budynku prowadzą dwa  wejścia główne od strony drogi wojewódzkiej nr 981. Wejścia są ogólnodostępne w godzinach pracy szkoły. Szkoła posiada parking ogólnodostępny w odległości ok. 15 metrów od drzwi wejściowych do budynku. Drogi ewakuacyjne wewnątrz budynku są oznakowane. Bezpośrednio przed wejściem głównym do budynku nie wyznaczono miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych, jednak położenie budynku i ciągów komunikacyjnych pozwalają na zaparkowanie samochodu bezpośrednio przy budynku szkoły. Sekretariat szkoły znajduje się na parterze po lewej stronie od wejścia głównego. Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. W budynku nie ma windy. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, w części byłego gimnazjum w pobliżu pokoju nauczycielskiego. Na terenie szkoły zainstalowano monitoring. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Do każdej osoby z niepełnosprawnością, po zgłoszeniu się do Sekretariatu zostanie skierowany pracownik, który zapewni odpowiednie wsparcie w załatwieniu sprawy. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących, nie ma też usługi „Tłumacza języka migowego online”. Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. Budynek jest częściowo dostosowany do osób na wózkach inwalidzkich.

 

Informacja o dostępności tłumacza języka migowego:


Szkoła nie posiada tłumacza języka migowego.

 

 

   ZEBRANIE RODZICIELSKIE

Dnia 22  września 2020 r. (tj. wtorek) odbędzie się zebranie rodzicielskie dla rodziców uczniów klas 1a, 1b, 4 i 8  szkoły podstawowej według harmonogramu:

Klasa Godzina Nr sali Wejście
1a 14.00 20 wejście SP
1b 14.30 17 wejście SP
4 15.00 4g wejście byłego gimnazjum 
8 15.30 5g wejście byłego gimnazjum

Tematyka spotkań:

  • zapoznanie rodziców z pracą wychowawczą klasy i kryteriami oceniania zachowania,
  • przedstawienie rodzicom ogólnych wymagań edukacyjnych; form i sposobów sprawdzania osiągnięć uczniów z poszczególnych przedmiotów,
  • uaktualnienie lub wybór Klasowej Rady Rodziców, wybór przedstawicieli rodziców rad klasowych do Szkolnej Rady Rodziców /po 1 z każdej klasy/,
  • omówienie organizacji pomocy psychologiczno pedagogicznej dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych,
  • zapoznanie rodziców z procedurami organizacji i przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty.

 

BEZPIECZNY POWRÓT DO SZKOŁY !!!

 

Drodzy rodzice i uczniowie! 

Proszę o zapoznanie się ze szczegółowymi procedurami postępowania i zachowywania w szkole, w warunkach epidemii (link poniżej). 

ORGANIZACJA ROKU SZKOLNEGO 2020/2021 W WARUNKACH EPIDEMII

 

>>>KLIKNIJ PO SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE<<<

 



 

Jeśli nie wiesz jak zalogować się do dziennika,
kliknij tutaj

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Formularz logowania

KONTAKT

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II we Florynce

Florynka 64
33-332 Florynka
tel. (fax) 18 447 16 22

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.