Strona główna
Nasza szkoła
Jesteśmy z niej dumni
Nasi uczniowie

   W końcowych dniach maja w naszej szkole został rozstrzygnięty konkurs plastyczno – literacki o tematyce zdrowotnej zorganizowany przez SKC. Jako że składał się on z dwóch części, komisja konkursowa najpierw oceniała prace plastyczne wykonane przez dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I-III. Po części plastycznej przyszedł czas na recytację wierszy. Uczniowie z klas I-III deklamowali wybrane wcześniej wiersze znanych dziecięcych poetów. Zgromadzona publiczność wraz z komisją mogła usłyszeć utwory m.in. S. Jachowicza „Chory Kotek”, J. Brzechwy „Katar” oraz S. Karaszewskiego „Witaminowe abecadło”. Po obejrzeniu prac i wysłuchaniu poezji, jury nie miało łatwego zadania. Poziom obu części konkursu był bardzo wysoki. Każda praca zachwyciła oceniających ciekawym i oryginalnym podejściem do wskazanej tematyki, a wygłoszone utwory tylko potwierdziły talent naszych uczniów. Po ogłoszeniu wyników nastąpiło rozdanie nagród oraz pamiątkowe zdjęcia. Gratulujemy zwycięzcom oraz wszystkim uczestnikom, którzy tak pięknie przygotowali się do występu oraz wykonali prace konkursowe. W tym miejscu dziękujemy również przedstawicielowi Ośrodka Zdrowia we Florynce za obecność i udział w komisji konkursowej. Jesteśmy wdzięczni wszystkim Pracownikom Służby Zdrowia za pełną poświęcenia służbę na rzecz drugiego człowieka. Dziękujemy za ogromny trud i wielkie serce dla potrzebujących. Cała społeczność Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II we Florynce życzy Państwu satysfakcji z pracy zawodowej i samych pomyślności w życiu osobistym.

GALERIA

Jeśli nie wiesz jak zalogować się do dziennika,
kliknij tutaj

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Formularz logowania

KONTAKT

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II we Florynce

Florynka 64
33-332 Florynka
tel. (fax) 18 447 16 22

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.