W wyniku klasyfikacji śródrocznej 21 uczniów naszej szkoły uzyskało średnią ocen powyżej 5,0. Listy pochwalne dla wyróżnionych uczniów można obejrzeć w zakładce "DLA RODZICÓW".
Dyrektor i Rada Pedagogiczna Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II we Florynce gratulują wszystkim wyróżnionym uczniom. Składamy wyrazy uznania za systematyczność i konsekwencję w dążeniu do zamierzonego celu.
Życzymy kolejnych sukcesów!
ZARZĄDZENIE NR 10/2022/2023
z dnia 17 stycznia 2023 roku
Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II we Florynce
Na podstawie art. 131 i 133 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 roku Prawo oświatowe (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i z dnia 20.02.2004 r. w sprawie warunków i trybu przyjmowania do publicznych przedszkoli i szkół oraz przechodzenia z jednych typów szkół do innych (Dz. U. z 2004 r. Nr 26, poz. 232 z późn. zm.) a także na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Grybów nr 11/2023 z dnia 11.01.2023 r. w sprawie ustalenia terminów postepowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2023/2024 do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych oraz klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Grybów,
ustalam, co następuje:
&1.
Ustalam na rok szkolny 2023/2024 terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej we Florynce:
Lp. |
Rodzaj czynności |
Termin postępowania rekrutacyjnego |
Termin postępowania uzupełniającego |
1. |
Złożenie deklaracji o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w kolejnym roku szkolnym |
od 01.02.2023 do 08.02.2022 |
|
2. |
Złożenie wniosku o przyjęcie do oddziału przedszkolnego wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
od 16.02.2023 do 01.03.2023 do godz. 15.00 |
od 01.05.2023 do 05.05.2023 do godz. 15.00 |
3. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków do oddziału przedszkolnego w szkole i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
od 02.03. 2023 do 09.03. 2023 |
od 08.05. 2023 do 12.05. 2023 |
4. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisje rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych |
14.03.2023 |
17.05.2023 |
5. |
Potwierdzenie przez rodziców (opiekunów prawnych) kandydata woli przyjęcia do oddziału przedszkolnego |
od 15.03. 2023 do 28.03. 2023 do godz. 15.00 |
od 18.05. 2023 do 26.05. 2023 do godz. 15.00 |
6. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych |
30.03.2023 |
30.05.2023 |
&2.
Ustalam na rok szkolny 2023/2024 terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego do klas pierwszych Szkoły Podstawowej we Florynce:
Lp. |
Rodzaj czynności |
Termin postępowania rekrutacyjnego |
Termin postępowania uzupełniającego |
1. |
Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
od 16.02.2023 do 01.03.2023 do godz. 15.00 |
od 01.05.2023 do 05.05.2023 do godz. 15.00 |
2. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
od 02.03. 2023 do 09.03. 2023 |
od 08.05. 2023 do 12.05. 2023 |
3. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisje rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych |
14.03.2022 |
17.05.2022 |
4. |
Potwierdzenie przez rodziców (opiekunów prawnych) kandydata woli przyjęcia do szkoły podstawowej |
od 15.03. 2023 do 28.03. 2023 do godz. 15.00 |
od 18.05. 2023 do 26.05. 2023 do godz. 15.00 |
5. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych |
30.03.2022 |
30.05.2022 |
&3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Małgorzata Strytyńska
Dyrektor Szkoły
Przedstawiciele Naszej Szkoły brali udział w Gminnych Obchodach 104 Rocznicy Odzyskania Niepodległości zorganizowanych w tym roku w Binczarowej. Najpierw odbyła się Msza Święta za Ojczyznę w kościele parafialnym. Kaznodzieją był nasz ksiądz Mariusz Wrzesiński SCJ, który wygłosił poruszające kazanie na temat wartości patriotycznych, zwłaszcza podkreślając znaczenie hasła "Bóg, Honor, Ojczyzna" w życiu Polaków i także w wychowaniu młodego pokolenia. Po Mszy Świętej za Ojczyznę, uczestniczyliśmy w przemarszu na cmentarz z I wojny światowej, gdzie pod Krzyżem delegacje złożyły wieńce i kwiaty. Przemarszowi towarzyszyła Orkiestra OSP Florynka pod batutą Pana Andrzeja Szafrańskiego. W szkole odśpiewaliśmy hymn narodowy i wysłuchaliśmy okolicznościowego przemówienia Pana Wójta Jacka Migacza. Następnie oglądaliśmy występy dzieci z GOK Filia Binczarowa, które przygotowały krakowiaka; przeżywaliśmy również monodram "Brzmienie Wolności" zaprezentowany przez Szkołę w Binczarowej; występy zakończył mini - koncert pieśni patriotycznych Orkiestry Dętej OSP Florynka i zespołu wokalnego "One Dream" z GOK Filia Binczarowa. Miłym akcentem całej uroczystości było wręczenie nagród w konkursie pod hasłem "Nie zmarnujcie niepodległości". Był to Gminny Konkurs Plastyczny zorganizowany przez Panią Annę Radzik z Filii GOK w Binczarowej. W tym konkursie brali udział również uczniowie naszej Szkoły, którzy zdobyli nagrody i wyróżnienia. II miejsce w kategorii klas IV - VIII zdobyła Magdalena Pękala z klasy VIII "a" oraz Justyna Święs z klasy VI. Wyróżnienia zdobyli Zofia Grybel z klasy VIII "b" oraz Sebastian Obrębski z klasy VI. Nagrodzonym i wyróżnionym uczniom gratulujemy.
23 listopada w naszej szkole obchodziliśmy tradycyjne andrzejki. O świetną zabawę przy muzyce dbał profesjonalny Wodzirej Adi, który zapewnił mnóstwo atrakcji i radości wszystkim uczniom naszej szkoły - od najmłodszych przedszkolaków po ósmoklasistów. Oprócz tańców, były też konkursy, zabawy oraz tradycyjne wróżby, które prowadzili uczniowie z klasy 8a oraz 5b. W salach lekcyjnych uczniowie mieli też poczęstunek, o który jak zawsze zadbali niezawodni Rodzice. W tym miejscu bardzo dziękujemy Radzie Rodziców, która zapewniła fundusze na zorganizowanie naszych andrzejek.
Na podstawie art. 35 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021 roku poz. 1899 z późn. zm.) oraz Decyzji Wójta Gminy Grybów znak: IR.6844.4.2020.PŻ z dnia 08.02.2022 roku o ustanowieniu trwałego zarządu - Dyrektor Szkoły Podstawowej we Florynce podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości będącej w trwałym Zarządzie Szkoły Podstawowej we Florynce przeznaczonej do wydzierżawienia
Lp |
Oznaczenie nieruchomości |
Powierzchnia |
Położenie |
Sposób zagospodarowania nieruchomości |
Termin wnoszenia opłat |
Przeznaczenie |
Tytuł własności |
Uwagi |
1 |
Działka ewidencyjna nr 325/1 Objęta KW Nr NS1G/46419/6 |
teren o pow. 0,0010ha stanowiący część działki nr 325/1 |
Florynka |
teren zabudowany urządzeniami telekomunikacyjnymi |
Czynsz dzierżawny płatny z góry za cały rok – płatny do 31 marca danego roku |
Działka przeznaczona do wydzierżawienia na cele związane z infrastrukturą telekomunikacyj-ną na okres 3 lat |
Własność: Gmina Grybów w trwałym zarządzie Szkoły Podstawowej we Florynce |
teren związany umową dzierżawy do dnia 30 września 2022 roku |
Minimalne stawki czynszu za dzierżawę i wynajem składników mienia komunalnego lub ich części zostały ustalone na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Grybów Nr 180/2021 z dnia 20 grudnia 2021 roku zamieszczonego w BIP Urzędu Gminy Grybów pod adresem: https://bip.malopolska.pl/uggrybow,a,2073075,zarzadzenie-nr-1802021-wojta-gminy-grybow-z-dnia-20-grudnia-2021-r-w-sprawie-ustalenia-minimalnych-s.html oraz Zarządzenia Wójta Gminy Grybów Nr 134/2021 z dnia 23 września 2021 r. w sprawie ustalenia minimalnych stawek czynszu za wynajem pomieszczeń lub ich części w oświatowych jednostkach organizacyjnych Gminy Grybów zamieszczonego w BIP Urzędu Gminy Grybów pod adresem:https://bip.malopolska.pl/uggrybow,a,2009157,zarzadzenie-nr-1342021-wojta-gminy-grybow-z-dnia-23-wrzesnia-2021-r-w-sprawie-ustalenia-minimalnych-.html
Niniejszy wykaz podaje się do publicznej wiadomości na okres 21 dni tj. od dnia 15.09.2022 roku do 4 października 2022 roku na tablicy ogłoszeń Szkoły Podstawowej we Florynce, Urzędu Gminy Grybów, na stronie internetowej Szkoły Podstawowej we Florynce: www.spflorynka.pl
Szczegółowych informacji dotyczących nieruchomości objętych niniejszym wykazem udziela się w Sekretariacie Szkoły Podstawowej we Florynce.
Dyrektor Szkoły Podstawowej we Florynce
Małgorzata Strytyńska
Jeśli nie wiesz jak zalogować się do dziennika,
kliknij tutaj
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II we Florynce
Florynka 64
33-332 Florynka
tel. (fax) 18 447 16 22
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.