Strona główna
Nasza szkoła
Jesteśmy z niej dumni
Nasi uczniowie
   W związku ze Światowym Dniem Życzliwości, który co roku obchodzony jest 21 listopada, w naszej szkole w dniach 21-25 listopada zorganizowaliśmy Tydzień Życzliwości. Jego celem było uwrażliwienie uczniów na życzliwość, wzbudzenie w nich pozytywnych emocji, uczenie postaw tolerancji, szacunku i sympatii. W klasach 0-3 wychowawcy przeprowadzili z dziećmi zajęcia, których bohaterem był jeżyk. Uczniowie obejrzeli krótki filmik, w którym mieli okazję zobaczyć, jak traktowany był jeż z powodu swoich kolców. Dzieci opowiadały o uczuciach, zastanawiały się nad tym, kto i w jaki sposób pomógł temu zwierzątku. Grupy wykonały też plakaty - napisały lub narysowały życzliwe słowa, gesty skierowane do jeżyka, powodując, że jego kolce zniknęły. Dzieci z klas młodszych wykonały też KUPONY NA SZCZĘŚLIWY DZIEŃ, które przekazały swoim najbliższym.
   W klasach starszych wychowawcy przeprowadzili zajęcia na temat życzliwości i tolerancji. Na korytarzu szkolnym pojawiło się Drzewo Życzliwości, ozdobione kolorowymi liśćmi, na których każdy uczeń mógł zapisać miłe słowo skierowane do koleżanki lub kolegi. Z okazji Tygodnia Życzliwości Samorząd Uczniowski przygotował dla każdej klasy 4 - 8 SŁOIK ŻYCZLIWOŚCI z sentencjami, które uczniowie będą mogli co tydzień losować podczas lekcji z wychowawcą. Wylosowany cotygodniowy aforyzm ma stanowić przypomnienie o życzliwości i szacunku na co dzień.
   Obchody Dnia Życzliwości to znakomita okazja do integracji społeczności szkolnej i klasowej. Mamy nadzieję, że nasze działania jeszcze bardziej poprawią relacje między uczniami oraz wpłyną na podniesienie poziomu kultury i bezpieczeństwa w naszej szkole.
 

Jeśli nie wiesz jak zalogować się do dziennika,
kliknij tutaj

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

Formularz logowania

KONTAKT

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II we Florynce

Florynka 64
33-332 Florynka
tel. (fax) 18 447 16 22

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.