W dniach 12 do 14 stycznia 2022 r. odbędą się zebrania rodzicielskie na platformie TEAMS wg poniżej zamieszczonego harmonogramu:
Klasa | Data | Godzina |
1a | Kontakt telefoniczny | |
1b | Kontakt telefoniczny | |
2a | 13. 01. 2022 | 15. 30 |
2b | Kontakt telefoniczny | |
3a | 13. 01. 2022 | 16. 00 |
3b | 13. 01. 2022 | 15. 00 |
4a | 12. 01. 2022 | 17. 00 |
4b | 14. 01. 2022 | 15. 00 |
5 | 13. 01. 2022 | 16. 00 |
6 | 13. 01.20 22 | 16. 30 |
7a | 13. 01. 2022 | 18. 00 |
7b | 13. 01. 2022 | 16. 00 |
8a | 13. 01. 2022 | 15. 30 |
8b | 12. 01. 2022 | 15. 10 |
W poniedziałek, 10 stycznia 2022 r., wszyscy uczniowie wracają do nauki w trybie stacjonarnym. Organizacja pracy szkoły odbywać się będzie z zachowaniem reżimu sanitarnego i podstawowych zasad bezpieczeństwa.
ZARZĄDZENIE NR 7/2021/2022
Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II we Florynce
z dnia 14 grudnia 2021 r.
w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II we Florynce.
W związku z wejściem w życie ROZPORZĄDZENIA MINISTRA EDUKACJI i NAUKI z dnia 13 grudnia 2021 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. z 2021 poz. 2301)
zarządza się, co następuje:
&1.
&2.
&3.
1) zajęcia muszą być odnotowane w dzienniku zajęć,
2) nauczyciel potrafi udokumentować materiały przesłane uczniom,
3) weryfikacja odbytych zajęć przez administratora na platformie Office 365.
&4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Małgorzata Strytyńska
Dyrektor Szkoły
Jeśli nie wiesz jak zalogować się do dziennika,
kliknij tutaj
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | N |
---|---|---|---|---|---|---|
1
|
2
|
3
| ||||
4
Data :
4 wrzesień 2017
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
30
|
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II we Florynce
Florynka 64
33-332 Florynka
tel. (fax) 18 447 16 22
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.